87.

Jag verkligen hatar att det är så, men jag drömmer om dig hela tiden. Att du finns där för mig, men det gör du inte. Det kommer du aldrig att göra. Jag önskar att jag kunde krama dig, kyssa dig, du vet, allt det där jag kunde förut. Jag vill sluta älska dig, men jag kan inte. Jag önskar att jag kunde glömma dig, men hur ofta glömmer man första riktiga kärleken?

Jag var knäsvag för dig, hade du kommit och sagt att du ville ha tillbaka mig nu hade jag lämnat allt för dig. Vi skulle ha en framtid, vi var så perfekta för varandra.

Jag saknar din famn, dina läppar, dina underbara ögon, din värme, din personlighet och jag önskar att du vore här.

Snälla, snälla, snälla...

Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Åh precis så känner jag oxå för min första riktigt stora kärlek än idag, fast det är så herrans många år sedan nu :)

2009-04-27 - 16:42:48
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Hehe ja det kan de ju vara ;p

2009-04-28 - 09:23:29
Postat av: Marija

Det är verkligen skit svårt att glömma någon man varit riktigt kär i :/

2009-04-28 - 13:19:18



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback