April April.

 

l,k,,m

 

 

Usch vad jag känner mig dum nu efter alla snälla kommentarer, hoppas ingen tar illa vid sig eller så, fy på Kela fy fy!

 

Föregående inlägg var mitt aprilskämt, förlåt!

 

Även om jag hade velat ha barn nu så är det alldeles för tätt inpå Lucas, han måste få vara barn först, sen så har vi inte de ekonomiska förutsättningarna för det.

 

Usch, jag känner mig jättekorkad!

 

Men jag lyckades lura 25 stycken, lite stolt är jag!


Postat av: Frida

Faktiskt ganska bra skämt. Och bevisligen, eftersom det funkade x)

Tyckte det var lite underligt att tette inte skvallrat dock xP

2009-04-01 - 20:15:03
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.

Du kanske upplever denna kommentar lite opersonlig? Men någonstans måste man ju börja?

2009-04-02 - 00:27:59
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback