Motion som inihelvete!

Jag har varit riktigt hurtig och duktig idag måste jag säga. Känner mig riktigt stolt över mig själv faktiskt.

Dagen inleddes med min brunch som blev kyckligsoppa och 2 stycken knäckemackor med ost. Sen så satt jag vid datan lite och kollade och sånt innan det var dags att gå till mammagruppen på vägen dit så hoppade det massa såna asäckliga hoppspindlar på vägen så jag gick och typ skakade för jag var så jävla rädd för att få en sån på mig liksom. Aha, sen så kom vi lite längre på vägen och så började jag känna av min benhinne inflammation i vänsterbenet, men jag fortsatte i samma takt och började efter en stund känna av det andra benet så jag fick halta mig fram till mammagruppen för att det gjorde så jävla ont.

Sen var det dags att gå hem och så kände jag inte av benen på vägen hem även fast jag gick rätt så fort så jag tog på mig träningskläderna hemma och gick ut på en till promenad med Tut som hade somnat i vagnen och vi gick först ner om kyrkan, sen tillbaka och sen hem till farmor Christel typ.. Där beställde jag kläder och en gymboll från en sån katalog och sen gick vi hem.. Så sammanlagt har jag nog gått runt 2 mil idag och ätit nyttigt så förhoppningsvis har jag tappatnåt kilo i slutet av veckan!

Det enda som SUGERSÅINIHELVETE är att jag har inflammation i båda benen nu som gör jätteont hela tiden, så det är jättesvårt att känna sig motiverad till att gå för jag vet att det gör helvetiskt ont liksom. Men ni får peppa mig, jag behöver allt pepp jag kan få!

Puwsss

Postat av: Idaaa :)

Jaaa, jag blir så ledsen. Och jag vet liksom inte hur jag ska klara av att betala av allt. Och ja det är VERKLIGEN dålig service på Telenor. Att dom lovar något och sen inte gör det tre gånger i rad. Säkert en fjärde nu också.. om hon inte ringer i morgon. Men vad kul iaf att du är stolt över dig själv idag, men tråkigt de där med benen. Hoppas det blir bättre :)

2009-04-21 - 17:59:24
URL: http://idapettersson90.blogg.se/
Postat av: Sanna

Riktigt fin blogg. Att jag inte hittat den här tidigare. :) Nu kommer jag lägga till dig i min bloggkoll! Söt bebis har du också måste jag säga :)



Kolla min om du vill :)

http://sannanilssson.blogg.se



kram

2009-04-21 - 18:17:19
URL: http://sannanilssson.blogg.se/
Postat av: Cilla

du skall vara rädd om benen, inflamationer skall man inte leka med. jag tycker du har varit skitduktig. ps jag tror på dig, du kommer att klara detta kanon. kramisar

2009-04-21 - 22:36:19
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Cilla

du skall vara rädd om benen, inflamationer skall man inte leka med. jag tycker du har varit skitduktig. ps jag tror på dig, du kommer att klara detta kanon. kramisar

2009-04-21 - 22:37:45
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Cilla

du skall vara rädd om benen, inflamationer skall man inte leka med. jag tycker du har varit skitduktig. ps jag tror på dig, du kommer att klara detta kanon. kramisar

2009-04-21 - 22:38:59
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback