Plz shoot me!

Ja, imorse så tyckte jag att allt var så himla bra, ooh vad bra allting kändes, men sen var vi tillbaka på startlinjen igen och nu är allt skit. Jag tror vi kommer göra slut inom dom närmsta dagarna, det känns så, det känns inte som att det finns kärlek liksom, varken från hans eller min sida. Jag skulle egentligen varit iväg nu, på påskmiddagen, men jag orkade inte, jag vill verkligen inte ens sätta foten utanför dörren. Jag vill ligga under mitt täcke och tycka synd om mig själv för att allt har blivit såhär. Det var inte meningen, vi skulle ju vara tillsammans tills vi satt på äldreboendet ju. Jag skäms över att kanske behöva bli en ensamstående mamma, jag vill inte vara en sån som samhället ser ner på.

Jag vill verkligen inte mera, jag har en sån klump i magen, jag vet varken vad jag ska säga eller göra sen, för han skyller allt på mig, det är jag som är sur och det är mig det är fel på, som vanligt. Jag vill inte mera, snälla ta mig bara härifrån!

Postat av: Jennie

Jag lider med dig. Vet PRECIS vad du går igenom. Har gjort det 1½ gång kan man säga, men båda barnen. Inte kul alls. Finns om du vill prata.

2009-04-09 - 21:23:53
URL: http://veeka.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

det är inte alls så farligt att vara ensamstående som du verkar tro gumman :/



Man klarar mer än vad man tror!!! Vi, kvinnor, är starka!! Glöm aldrig det ;)

2009-04-09 - 21:51:40
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Mjo kanske det... Jag vet inte riktigt.. Jag trivs med att vara ensam iaf :D

2009-04-09 - 22:37:34
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet du vad jag tycker du ska göra? det låter som du är allmänt och efterförlossnings deprimerad. Ring Ungdomsmottagningen och prata med någon. Om allt mellan himmel och jord, för du ska inte må så här, för både för din och din sons skull måste du rycka upp dig lite!:) Kanske hitta en ung mamma till att hänga med. Prata om hur det funkar för henne och om hur hon mår m.m. Du vet , VI unga mammor behöver varandra ibland:)

2009-04-13 - 17:21:41



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback