Svårt beslut.

Ja, nu kommer jag känna mig elak, eller åtminstone lite dum och sånt, men det har helt enkelt blivit för mycket och jag blir stressad av att bara sätta mig vid datorn. Jag VET att jag har i princip lovat folk att hjälpa till och designa hit och dit, men jag orkar inte mer. Jag har c:a 11 beställningar och jag har börjat hata faktat att syssla med det, jag vill inte längre. Därför har jag efter många om och men kommit fram till att jag vill sluta med att designa bloggar, vill man ha en design så vill jag ha betalt eller igen det på annat vis för det tar lång tid att göra en design och ofta går önskemålen inte ihop med det man gör så man får göra om och så drar det ut på tiden ännu mera. Därför ber jag nu och ursäkt till alla ni som beställt och sånt, jag har helt enkel inte tiden och orken till det längre. Frågor är alltid välkomna och jag kommer lägga upp tutorials här på bloggen så att ni själva kan lära er, men jag kommer alltså inte göra några designer till er som beställt.

Jag vill liksom inte att min sommar ska spenderas inomhus framför datorn med massa arbeten som jag inte får något för ändå. Jag ska dessutom börja läsa in lite skolämnen igen så jag kommer inte ha speciellt mycket tid över i alla fall. Jag vill kunna koncentrera mig på mitt liv, min skola, min familj och min alldeles underbara son som alltför många gånger kommit i kläm för att jag har känt mig stressad, trött och irriterad.

Jag ber om ursäkt än en gång och hoppas att ni hittar någon annan som kan hjälpa er!

Postat av: Sandra

Nu känner jag mig väldigt dum. För jag sa till igår efter du gjort mallen hur jag ville ha den. Men jag hade ju ingenaning hur den skulle bli så och man får lättare bilder på hur man vill ha den då. Förstår att du har fullt upp och inte pallar!! Helt klart. Jag hade aldirg gjort det."!

2009-04-26 - 05:16:09
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Jag förstår och det är ju helt lugnt, inte hela världen :)



Kram pårej!

2009-04-26 - 10:15:40
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Cilla

bra att du börjar att prioritera ditt liv. man mår inte bra av all stress man utsätter sig för. kramisar

2009-04-26 - 12:03:33
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback