BH ftw!



Jag är så glad!

Jag fick min skatteåterbäring iförrigår och var och handlade lite nya kläder inför skolan igår. En ny Bh var något som stod högt på listan eftersom jag inte vill gå med amnings-bh till skolan. Så vi strosade in på change tittade runt lite, men bad rätt fort om hjälp för att Christel envisades med det. Hon som jobbar där säger då till mig att gå in i omklädningsrummet så kommer hon och mäter min omkrets och sånt, så det gör hon, sen springer hon och hämtar några bh:ar och den första jag provar är en beige balconette bh i storlek 80E så jag tänker att hon tjejen måsta vara korkad som tror att jag har den kupan liksom, men så tar jag på mig bh:n och ser hur hela min kropp typ ändras magen och istället för att min fula mage framhävs syns nu brösten mer än någonsin, i sin allra snyggaste form liksom, det var liksom som att genomgå en plastikoperation därinne i omklädningsrummet liksom, baah! Så jag köpte 2 stycken bh:ar där och ska handla ett par matchande trosor i veckan förhoppningsvis :)

Jag köpte också lite kläder, men det är lika ledsamt som vanligt att göra det. Är man van vid att handla xs och s och får byta till xl och xxl så blir manrätt deppad, men jag hittade några plagg, kommer väll bilder någon dag, för jag köpte en grå klänning som jag blev så kär i :)

Ne, nu ska jag mysa med min underbara familj!

Puss.





namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback