Bloggdesigntrubbel.

Goddagens!

Jag har nyss varit och handlat och sitter nu här och försöker fördriva tiden lite tills Snutte kommer hem. Tut har precis somnat och eftersom jag städade hela lägenheten igår (grundligt bör nämnas) så tänkte jag att jag skulle försöka få klart designen på min filmblogg... Problemet är bara att det känns som att jag har fastnat, jag är inte alls nöjd med headern och eftersom jag inte har installerat photoshop än, det är ingen idé heller för datorn ska snart formateras, men iallafall så tror jag att det kommer dröja jättelänge innan den blir färdig... Om ingen söt liten människa skulle vilja hjälpa mig lite?

Aja, jag ägnade morgonen åt att sova så jag och Tut vaknade typ elva. Vi åt då frukost och jag tittade runt lite på internet efter trailers på filmer som snart kommer ut, så nu har jag en lista på filmer jag ska se:

1. Jennifer's body - Underbara, vackra, älskade Megan Fox i huvudrollen då, ser den mest för att hon är med, handlingen verkar suga, men hon kan göra vilken film som helst bra så att ja. Det är iallafall en amerikansk rysarkomedi som handlar om en ond cheerleader som börjar mörda sina manliga klasskamrater... Trailer kan ses här. :)

2. The young Victoria - Kommer på bio om någon månad typ. Kostymdrama i all ära, det är ju det jag lever för i princip, haha. Är inte så säker på handligen men den handlar iallafall om drottning Victorias första turbulenta år som drottning, trailer kan ses här.

3. The ugly truth - Katherine Heigl, jag älskar henne, iallafall efter på smällen... Denna filmen verkar rolig och bra, min stil av film, verkligen, så den ser jag fram emot, ja! Trailer kan ses här.

Längtar! Nu ska jag äta något, puss!




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback