Bröstont och film!

GAAAAAH!

Asså ursäkta men, både idag och igår har mina bröst ömmat som inihelvete, Det känns liksom som när man intog puberteten och minsta beröring gör liksom ont... Bara dom inte växer, jag dör om dom växer, jag vill ha mina små bröst igen.

Haha förlåt. Jag har inte skrivit på några dagar, ber om ursäkt. Har inte haft tid eller ork, menmen. Jag och Snutte tittade på film igår Miss March, jag tyckte den var helt okej, den passade min humor iallafall för jag skrattade massa. Den är lite American Pie inspirerad och ja, som sagt, den fungerade.

Känns som jag inte gör annat än tittar på film nuförtiden. Vill liksom fylla ut min lista lite på min filmblogg så att jag äntligen kan få ut den och sånt :)

Aja, nu ska jag mata Tut, sedan plocka undan lite, sen ska jag och Tut handla och sen blir det film ikväll igen, Marley och jag!

Puwss!

Postat av: Sandra

Bröstont= pregnet?

2009-08-04 - 14:36:31
URL: http://chiquiitta.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback