Bukplastik, javisst!

Nu har jag bestämt mig, jag har aldrig känt mig så säker på något innan. Hittade en före/efter bild på en bukplastik på google och magen på förebilden ser precis ut som min. När jag såg bilden kände jag bara hur kände mig lättad liksom, man kan göra något åt det. Jag kollade sen upp lite priser och en bukplastik kostar ungefär 40.000 och ett bröstlift runt 25.000 och jag känner att det är värt det. Man kan bli gravid och vänta barn efter en sådan operation, det förstör inte resultatet vilket jag trodde. Så nu känns det mycket närmre och verkligare. Ja, man kan få blodproppar och skit och ärret är ju inte det vackraste, men det är samma nackdelar med ett kejsarsnitt så vafan, dör jag så dör jag med en snygg kropp, så värt det!

Här får ni bilden också, tycker ni inte att jag förtjänar att se ut som på bilden bredvid, med tanke på min ålder och mina komplex?


Postat av: Niccie

Jag vet och det var därför jag skrev att det inte alltid är så och du har helt rätt i vad du skriver.

Det är dock inte bara sverige jag pratar om utan alla länder och det är inte alltid självklart med obuktion för spändbarn. Tyvärr.



Tack för din åsik kelh <33



och vad det gäller operation så stöttar jag dig oavsett ditt val. Det är något du verkligen vill och jag skiter fullkomligt i vad andra säger. Även om jag är rädd om dig och inte gillar tanken på att du ska ligga i narkos D: <''3

2009-08-23 - 17:18:24
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/
Postat av: Niccie

Men det är ju självklart gumman, en operation är ändå en operation och det är alltid riskfyllt. Men som sagt, oavsett vad så kommer du ha stöd. Du är en av mina närmsta vänner, närmsta flickor jag känner öve huvudtaget och jag vill inte mista dig <'3 ^-^ Däremot vill jag att du ska trivas med den du är och om detta är enda sättet så gör det. Räsdlan och nervositeten tar vi sen <3



Precis, det är även i slumen av i-länderna som det inträffar och det är sorgligt att det ska behöva vara så.



På fredag ses vi äntligen :D Försöka ses innan? Du jag och sara kanske?

2009-08-23 - 19:11:14
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/
Postat av: cilla

helt klart skall du göra det om du mår bättre av det. kan du inte få någon psyk att skriva att du verkligen inte klarar dig utan, då kostar det inget. så gör ju många andra. ha en skön vecka och försök att må bra gumman. kramisar

ps jag tycker du är fin i vilket fall som helst.

2009-08-23 - 22:21:54
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: cilla

hoppas att allt är bra med dig. jag väntar med spänning på din nya header. kramisar

2009-08-24 - 22:00:57
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback