Jävla bajs!

Jag vill bara vara lycklig. Letar alltid efter lycka, men jag hittar bara olycka. Allting jag gör blir så fel, allting som händer, det händer fel. Jag vill bara stanna tiden och åka tillbaka till den tiden när jag inte behövde bry mig. Jag orkar inte mer, jag vill inte detta mer. Vad har jag gjort, varför gick mitt liv åt helvete?

Jag vill kunna andas utan den där klumpen. Jag vill kunna andas utan att det känns som jag ska kvävas av min egen ledsamhet, min egen ångest... Jag vill bara ta en paus från livet och jag säger inte att jag vill dö, för det vill jag absolut inte, då hade Tut blivit ensam och det förtjänar han inte, detta är mitt fel och jag får leva med det. Jag önskar att allt var enkelt, att allting bara kunde sluta vara så komplicerat...

Jag behöver dig, nu mer än någonsin, Jag inbillar mig att du är lycka fastän jag vet att du är minst lika komplicerad.


Jag har misslyckats med allt. Jag var den bästa, jag hade mest chans att bli någon och jag sabbade det. Jag orkar inte må såhär mer, jag vill kunna leva utan att känna sorg och rädsla för allt.

Fel, fel, fel... Allting fel.

Postat av: Niccie

Gumman min <'3

2009-08-16 - 13:47:09
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback