Kärleken till filmer och serier.

Är jag konstig eller finns det fler som njuter av att se en film som man inte sett innan? Eller njuter av att se ett nytt avsnitt av en serie som man följer?

Min känsla under dessa tillfällena kan jämföras med att öppna en julklapp, det är exakt samma känsla. Jag är en sån jävla addict, jag älskar den där känslan och kan knappt få nog utav den!

Dock så önskar jag att jag hade haft orken att driva min filmblogg till fullo och dela med mig av allt jag ser i både serie och filmväg, men det kommer säkert, i sinom tid så... Jag har ju minne som en häst så jag lär inte glömma allt jag sett :)



Idag fick jag mitt paket från CDON med Lucas sagobok och lite annat, så nu är alla julklappar handlade i princip.

Aja, ska väl gosa med min son och sambo och duscha nu kanske...

Puss!

Postat av: Nina

fin blogg!

2009-12-11 - 22:13:31
URL: http://ungmammanina.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback