Nyårslöften 09/10!

(min älskade lilla son)



Nyårslöften 2009!

Jag ska skriva kontrakt med mig själv.

  • Gå ner i vikt! - Detta är extremt viktigt för mig, ska planera det in i minsta detalj, köpa hem rätt mat och så vidare så att jag kan starta direkt den 2 januari :)
  • Komma igång lite med plugget! - Ja, har redan bestämt att jag ska börja studera på 5% i februari, vilket är ett ämne. Sen får jag gå vidare med att öka lite i den takt jag känner mig redo.
  • Jobba på mitt och Snuttes förhållande! - Jag ger oss detta året, har det inte blivit bättre då så har vi nog inget annat val än att avsluta det, för ingen av oss mår speciellt bra av att ha det såhär. Vi får helt enkelt utgå från oss själva och vad vi känner att vi behöver i vårt förhållande för att kunna leva tillsammans, skriva ned det på en lista och bocka av i takt med att problemen löser sig OM dom löser sig.
  • Vara en awesome mamma till Tut! - GÅ UT och leka med han, börja läsa för honom på kvällarna igen, finslipa rutinerna, you name it, jag ska göra det!
  • Införa en "ta hand om Kela dag" varje vecka! - Jag behöver verkligen en sån dag. Där jag kan gå och simma om jag vill, eller bara lägga mig i badet med en bok, hårinpackning, ansiktsmask och ja, ni fattar och bara vara!
  • Köpa en systemkamera! - Ja, innan detta året är slut så ska det finnas en sådan i min ägo, punkt som fan!

 

Wish me luck! :)


Postat av: Frida

Lycka till! Jag har inte orkat skriva ner några löften, jag skulle aldrig hålla dem ändå. Vilket får mig att fundera på om man faktiskt skulle skriva REALISTISKA löften i år (som du verkar ha gjort) :p

2010-01-04 - 17:41:43
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback