Till anonym.

Anonym om Du är välkommen att döda ditt barn om en vacka, passar det?:

du ska inte säga ett skit, du funderade själv på abort i början. jag tycker det är starkt av dem som gör en abort och är så pass unga, en abort är inte det lättaste att gå igenom men personen ska ha credd för att ha tagit RÄTT Beslut. att fostra ett barn och ge upp sitt eget liv är inget man ska göra in den åldern.

sen ska du inte kopira text rakt av heller,

Okej, och på vilket sätt förtjänade jag detta påhopp? Är så oändligt trött på folk deras kommentarer om att man ger upp sitt liv och blabla, mitt barn är mitt liv, så helt ärligt vad har jag gett upp? Och jag fattar inte ens åsikten om abort, alla har rätt till en åsikt och den nedanstående är min, så liksom, vad är problemet, förtjänar jag ett påhopp för det, NEJ!

Och sen vill jag bara för 38796759679 miljonte gången förklara att jag INTE har kopierat nån jävla text rakt av, det som står om aborten är MINA åsikter och det är MIN skoluppgift som JAG har skrivit, ingen annan. Har ni såna problem med att jag är så duktig på att skriva så att ni tror att jag snott det från någon annan, och "kopierat" det, så behåll dom för er själva!




ouiglijg


Snutte fyllde år igår, 22 blev han, finns väll inte så mycket att säga om gårdagen förutom att jag var tvungen att tvinga i mig chilikonkarne och att jag rev sönder paketet när jag nästan slagit in hela, duktigt Kela! Btw så vare denna säsongen av LAS Vegas han fick, så ÄNTLIGEN kan vi se fortsättningen!

Idag har Tut varit jobbig, han håller väll på att bli sjuk igen eller nåt, grinig och gnällig är han, drygt. Jag har varit en duktig mamma idag och bäddat ordning hans säng, samt tagit bilder på honom, duktiga jag, borde få en medalj eller nått. Whatever, lägger upp en av bildena jag tog och sen en bild på Tuttfnutt i sängen, sen skiter jag på detta! Och ja, naturligtvis är det muor på sängkläderna, han älskar ju muor!

Puss / Kela

yyuy


yuyu

Postat av: Anonym

vissa personer kan dra åt helvete rent ut sagt om dem inte ens kan ha sin egna åsikt mer än att klaga och inte kan klara av sig själv, btw så är du en duktig mamma och du älskar din pojke mer än något och han är urvacker!



;)

2009-02-11 - 20:12:32
Postat av: Little n

Folk är som dem är inget att göra åt, önskar bara dem kunde låta Mamma Kelh vara för du förtjänar så mycket mer än deras ord. Ha de är så patetiskt, dem känner dig inte ens och borde där av inte yttra ett ord. Tyvärr är ju sanningen så du skriver, folk är idioter och vi måste tyvärr acceptera dem ändå.



Grattis i efterskott till Andreas och SÖTA UNGE! Lucas kommer ta ihjäl alla flickor med sin blick Kelh ni har verkligen gjort ett jätte bra jobb med honom <3 och han får kry på sig D:

2009-02-11 - 20:46:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Cilla

Strunta i människor som inte kan acceptera andras liv och inte vågar använda sitt namn, vilken fegis.verkar vara väldigt avundsjuk på dig Kela.

2009-02-11 - 22:55:33
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: jennie (ungmamma18)

DU ÄR UTMANAD







- Gå till dina "Mina bilder"

- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.





- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

2009-02-12 - 18:12:34
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback