Bantningsdags igen!

Efter att ha spanat igenom massa dieter nu på morgonen så har jag äntligen bestämt mig, imorn börjar jag med "South beach dieten" och ber till gudarna att den fungerar... Jag vill inte vara tjock mera! Jag vet att jag försökt flera gånger också, och det är väll det man får göra, man får prova sig fram och hitta det som passar.

Föresten så har jag tagit lite sommarlov från bloggen och bilddagboken, Snutte har semester så jag ägnar typ all min tid åt honom och Tut nuförtiden istället, kommer väll tillbaka som vanligt om några veckor :) !

På tordag åker jag, Tette, Micke och Snutte till liseberg, vi stannar tills fredagen!

Puwsss!

Postat av: Sandra

Ush jag borde också...vad är de för diet?

2009-07-19 - 15:42:37
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaja okej...sjunger oxå björnen sover, de är hans favo sång, de var min med när jag var liten ;) jo förhoppnngsvis blir de bättre, när somnar han ca och hur länge sover han?

2009-07-19 - 20:34:37
Postat av: Cilla

ha det så kul i göteborg. njut av ledigheten. kramisar

2009-07-19 - 20:39:29
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: SandraJ

Jaja oki, kevin sover likadant .. på natten då?

2009-07-20 - 10:05:11
Postat av: SandraJ

Jaja oki, kevin sover likadant .. på natten då?

2009-07-20 - 10:05:30
Postat av: josefin

drick cambridge :) funkar as bra :)

2009-07-25 - 11:26:58
URL: http://josefo.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback