Fuck livet!

Vad är ditt problem egentligen? Varför har du ett sånt behov att kasta skit på mig? Jag försöker gång på gång förklara för dig hur dåligt jag mår av att bli kallad dum i huvudet, korkad och onormal. Jag har förklarat för dig flera gånger hur ont det gör i mig när du pratar om hur jävla snygga andra tjejer är när du aldrig säger det till mig. Jag är trött på alla kommentarer om att vi flyttar isär och att du gör slut, för dom gör inget gott någonstans. Jag är inte trygg, jag kommer förmodligen aldrig känna mig trygg på ett ställe jag kommer till, jag känner mig aldrig hemma och du gör det inte bättre genom att säga så. Gör du slut med mig har jag INGENSTANS att ta vägen. Jag har ingen familj att återvända till, ingen jag känner tillräckligt bra för att kunna flytta hem till, ingen som kommer hjälpa mig, för ALLA som jag en gång litat på har svikit mig. Jag orkar inte mer, jag vill inte mera, jag vill inte ha mer skit, någonstans innerst inne finns det en liten röst som säger att jag är bra, som säger att jag duger och att det finns någon som kommer tycka om mig för den jag är, men du verkar inte vara den personen så jag fattar helt ärligt inte vad jag sysslar med, varför jag stannar? Är det för att jag är rädd, rädd för ensamheten, rädd för att inte ha någon...

Nu sprutar tårarna.

Varför skulle just mitt liv gå helt åt helvete, varför ska precis alla problem drabba mig? Jag kommer säkert dö i svininfluensan, för jag tål inte vaccinet dom framställer, min vanliga tur, för allt händer mig. Eller så dör alla dom som bryr sig, alla dom som jag älskar så jag inte har någon kvar, så att jag blir ensam iallafall.

Varför vänder det aldrig? Varför får jag aldrig vara lycklig? Varför jag?

Jag är välderns svagaste person på insidan, jag gråter alltid inombords för jag vet att hela mitt liv kommer att vara såhär, det finns ingenting jag kan göra åt det...

Det känns så fruktansvärt onödigt att leva när jag bara "förstör" för alla hela tiden, när jag bara är hatad av folk och när jag bara gör alla olyckliga. Jag lever enbart för Tut, försvinner han så försvinner jag med.

Postat av: Kina

Kela lilla!

Ska du lämna honom, så är det Nu det bör göras. Ju längre du väntar.. desto mer tid försvinner ur ditt värdefulla liv! Den enda personen du behöver ge kärlek till nu är Lucas. han älskar dig över allt annat & han förtjänar en stabil & mysig mamma. Du ÄR underbar & du ska ta vara på dig & din hälsa. Se till att ordna upp detta snart.. Du är så mkt bättre än att "vara dum i huvudet", & det vet du innerst inne.



<3

Puss Kina

2009-07-20 - 00:43:05
Postat av: Anonym

hej!

fin blogg:).

allt bra?:)

kram

2009-07-20 - 00:56:23
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ush Kela, låter inte alls bra. Du ska inte ta emot skit :(.. Kan inte mer än säga att jag förstår dig. Mitt liv suger också jsut nu:S

2009-07-20 - 10:08:28
Postat av: pricilla

heej!

Jag håller het o hållet med kina.du ska inte vara hos han o ta en massa skit, du kommer må bättre utan han. du är värd nån annan som inte kastar all skit på dig! lukas känner av när du inte mår bra o kommer du där i från med lukas så tror jag att du kommer må bättre, då du sliper höra allt detta skit. kram på dig

2009-07-20 - 10:52:30
Postat av: jenny, - 17 år och gravid ♡

usch detta låter inte alls bra.

lämna honom! du och din son är värda så mycket mer.

hoppas allting löser sig :)

2009-07-20 - 11:37:00
URL: http://ayotechnology.blogg.se/
Postat av: Cilla

där finns faktiskt människor här ute som ställer upp och hjälper dig om du vill. den hjälp du behöver först är en lägenhet sen kommer allt att ordna sig, en sak i taget. våga lita på människorna som vill dig väl.

kramisar

2009-07-20 - 18:21:18
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Julia- UNG MAMMA TILL TUVA

Hej:)

Jag tänkte samla lite "Unga föräldrar-bloggar" och undrar om du vill vara med? Länk till sidan om du vill vara med är följande: http://ungmamma89.blogspot.com/2009/07/unga-foraldrar-i-want-you.html



2009-07-21 - 15:05:00
URL: http://ungmamma89.blogspot.com
Postat av: Frida

Jag kan förstå att det inte är så lätt att bara lämna honom, även om du skulle må bättre utan honom. Att det är viktigare än att ha pengar och någonstans att bo är lätt för oss att säga, vi som har bådadera. Inte att jag inte tycker att du förtjänar bättre och att du borde be honom dra åt helvete, men jag kan verkligen förstå att du är rädd för att stå där helt ensam utan någonstans alls att ta vägen.



Jag hoppas verkligen att du klarar av att vara stark och göra det som är bäst för dig och Lucas, för allas skull.



Vad som är bäst är det nog dock bara du som kan avgöra.

2009-07-21 - 17:04:17
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback