"Tjockis"

Jag orkar inte mer. Jag mår så fruktansvärt dåligt över min vikt, jag hatar att vara tjock, jag vill inte vara tjock längre. Jag har funderat på en massa metoder att prova, men motivationen är på noll och jag orkar inte hålla ut speciellt länge. Nu skulle jag ha börjat med den "south beach metoden", så blev det inte. Jag har i en veckas tid gått och proppat i mig allt jag tycker om för att det har känts som att jag avslutar mitt liv när jag börjar banta.

Jag hittar heller ingen diet som passar mig riktigt, GI-metoden verkar bra, men jag tycker den är luddig, jag förstår liksom inte för att det inte finns klara direktiv på hur mycket jag ska äta, vad jag ska äta och när, jag behöver det, annars kommer det aldrig att fungera...

Sen är jag inte motiverad för att jag vet att min kropp kommer vara motbjudande när jag är smal också, jag kommer ha en massa hud som hänger och slänger över byxlinningen och en massa celluiter på låren och ballarna, jätteattraktivt, not!

Jag vill bara ha tillbaka den kroppen jag hade innan, den som jag hatade då, men älskar nu!

Jag vill inte vara en flodhäst längre.

Det är inte så att jag kan prova några dyra soppor istället för mat heller, just för att dom kostar hur jävla mycket som helst och jag inte har råd liksom...

SNYYYYYYYFT!

Postat av: sandra

Förstår dig till hundra, har prövat hundra tals saker och till och med dyra soppor men de är as jobbigt att inte få äta.

2009-07-27 - 14:53:10
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Cilla

ärligt talat tror jag inte det har med maten att göra, du har inte haft problem med vikten innan vad jag vet. jag tror att det har med hur du mår, kroppen säger till att den ger upp om du ger upp. hade du mått bra psykiskt, så hade du varit smal.

så var det med min dotter när hon mådde dåligt då gick hon upp. många kramisar

2009-07-27 - 18:32:57
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Niccie

Jag tänkte skriva det samma som Cilla faktisk men eftersom hon redan skrivit det så tänker jag istället säga att du kommer att bli motiverad, du kommer att hitta något som får dig att känna dig motiverad. Just nu... gör du itne det och det finns en del anledningar till det eller hur? Jag tror du vet vad jag menar, får man skit så mår man skit. Kelh, du är en av mina närmaste vänner och jag beundrar dig. Du är stark och ärlig, du gömmer inte dina åsikter och jag önskar så att jag kunde hjälpa dig. Så nu är det slut med allt detta med att vi måste träffas någon gång snart. NU SKA VI. och sist av allt, du är vacker som du är, ser inte människor det kan de gå och rulla sig i skiten för det är du lika väl på insidan som på utsidan.

2009-07-27 - 19:45:31
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Ja, det är många som verkar göra det.

2009-07-28 - 00:55:01
URL: http://emmaforslof.blogg.se/
Postat av: mmautildah

tack :) , ah men alla kan ju inte gilla allt :)

2009-07-28 - 13:57:04
URL: http://matildaah.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag förstår dig precis, det är jättejobbigt att inte vara nöjd med sitt utseende. Jag kan inte riktigt tipsa dig om något, det går inte så bra för mig heller >_<

2009-08-04 - 01:12:32
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback