FITTA!

Jag är just för tillfället jävligt sur och irriterad. Jag är så trött på människor att jag hade kunnat kräkas på dom och det är speciellt en sak som, ja, finns inte ord för hur otroligt trött jag är på denna satans människan.

Hur skulle ni känna om eran pojkväns ex hade terroriserat ert förhållande sen dag ett, bara av anledningen att förstöra? Inte så kul nej. Jag brukar vanligtvis inte "hata" folk, men denna människan hatar jag och jag kan ju lova att det är rent och skärt hat. Denna människan som skrev till mig när jag var i sjätte månaden att hon hoppades att mitt barn skulle dö, denna människan som aldrig ger upp utan fortsätter och håller på och skickar en massa meddelanden och vänförfrågningar överallt. Jag är trött på det. Hur länge ska det hålla på? Hur jävla lång tid ska det ta för människohelvetet att fatta att vi inte vill ha någon jävla kontakt med henne alls? Jag är nog på bristningsgränsen, det känns som att detta har pågått alltför länge och om jag ser henne så kommer jag nog inte kunna kontrollera vad jag gör. Hon har en sambo som hon snart har varit förlovad med i ett år, så jag fattar inte varför hon fortsätter? Eller jo, jag vet ju att hon är avundsjuk för det är ju så uppenbart är det nästan är roligt, men ändå, jag menar någon gång måste man ju ge upp... Överreagerar jag eller?

sdhflaksdhglaihaöiwhighiogaoääifififififififififififififififififififififaägoidfaägoier09qriohäagoekllkdf!

Postat av: sandra

Ush ja såna männsikor spyr m,an på. Men blocka henne då.. de kan du göra på alla sajter.

2009-06-29 - 10:28:15
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: jenny, - 17 år och gravid ♡

blocka människan, eller be henne växa upp lite. du ska inte behöva ta skit ifrån henne. och så du vet, du överreagerar inte! :)

2009-06-30 - 19:41:07
URL: http://ayotechnology.blogg.se/
Postat av: drygis

det effektivaste är att visa att man inte bryr sig, även om man gör det. Att inte visa vad man tycker och känner är mest effektivt. Tro mig, I KNOW. Hade samma problem med mitt eget ex. Men när han märkte att hans metoder inte hade någon effekt så gav han upp. Skriv inget i din blogg eller någon annanstans. Utan skriv istället hur lycklig och glad du/ni är. Vet hur svårt det är att vara glad när andra förstör hela tiden, men gör ett försök. Lycka till

2009-07-01 - 10:35:46
Postat av: Frida

oh gawd. andra personer har redan gett vettiga seriösa råd, så det är inte mycket kvar att säga än: slå henne. med en stekpanna, helst.

2009-07-02 - 03:24:31
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: Randy

Låter jättejobbigt! Vilka tycker du är världens vackraste kvinnor?

2009-07-02 - 21:33:16
URL: http://www.randys.se
Postat av: mmautildah

bilder på kläderna kommer dyka upp i helgen (: , och om det är något du vill prova elr något i den stilen säg isf till :) <3

2009-07-02 - 23:45:40
URL: http://matildaah.blogg.se/
Postat av: emma

Hej =)



har nu för första gången en liten frågestund i min blogg,

tänkte se om man får ihop några frågor som jag sedan kommer att besvara!

Ställ vilken fråga du vill,

jag svara på allt ; )



Kram Emma

2009-07-05 - 20:14:15
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Natalie Sternhag

Min sambos ex är precis likadan, vi har varit tillsammans i snart 2 år, men hon fortsätter terrorisera oss, man blir så jävla trött och förbannad! Och jag vill inte bry mig för jag vet att om jag bryr mig så triggar jag bara henne ännu mer, men det går fan inte att låta bli.

2009-07-06 - 18:03:24
URL: http://sternhagnatalie.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej du överreagerar INTE. Dessvärre vet jag precis hur det är. Vissa människor har varken vett eller etikett, be na dra och flyga bara! Massa kramar //En ifrån FL, som du skulle fixa desig åt, Maria heter jag. (btw, du har en alldelens otroligt BRA blogg :D).

2010-04-15 - 19:40:57



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback