I wish I had a big black hole instead!

Jag orkar inte skriva en ny text så jag tar den jag skrev på bdb nyss.


Ja. Jag minns det mesta från igår, vilket är positivt, men efter en halv flaska jägermeister på typ en timme så börjar man göra saker man aldrig tänkt göra sig i sitt levande liv iallafall. Jag skäms nåt så fruktansvärt över mig själv att jag bara hade viljat stanna under täcket och aldrig mera komma fram.

 

Men, idag är en ny dag och jag får väll försöka göra det bästa av det istället.

 

Jag hade sjukt roligt, innan jag drack mina sista snapsar, för sen var jag bara korkad och oansvarig, men sånt är livet, typ.

 

Dock finns det en person som fick lida mer än andra... Stackars den! Har redan skickat förlåt femtielvamiljarder gånger, men det räcker nog inte.

 

Aja, nu ska jag äta!


Postat av: Niccie

Men gumman varför vart den inte bra?



och... vill du prata vet du var du har mig. På torsdag är föresten den dag jag lättast kan ta mig till tåget och komma iväg till dig tror jag.

2009-06-21 - 20:18:57
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/
Postat av: Niccie

Men gumman varför vart den inte bra?



och... vill du prata vet du var du har mig. På torsdag är föresten den dag jag lättast kan ta mig till tåget och komma iväg till dig tror jag.

2009-06-21 - 20:18:59
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/
Postat av: cilla

din blogg är skitsnygg.

2009-06-21 - 23:29:11
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback