Im back!

Bullet for my valentine - Watching us die tonight

Bild: Jay


Sådärja. Efter en välbehövad bloggpaus kommer jag nu att återvända!

Lite update på vad jag sysslar med just nu: Har precis börjat med skolarbetet som jag ska läsa in i sommar, ska skriva en egen tolkning av Romeo och Julia och den kommer bli AWESOME! Den ska iallafall heta "A bullet for my valentine" ni kan ju aldrig gissa vad jag har fått namnet ifrån eller varför den ens ska heta så, haha! Den kommer ta lite tid att skriva, men den kommer här på bloggen sen! Jaaa.. Sen är det massa andra saker jag ska skriva, men dom är varken hälften så awesome som denna så att haha!

Aja, jag dyrkar BFMV mer än någonsin nu också, dom är bara så jävla bäst, can't desciribe it! Haha.

Jag ska också börja träna hos sjukgymnasten, så det börjar jag med på måndag. så snart kära kilon finns ni inte mer, mohahahaha!

Ne, nu ska jag gå och ta Tut så vi kan få lite lunch i oss :)

Puwss ;D

Postat av: Frida

awesome bild, och den låten är fruktansvärt bra.



längtar efter din novell!

2009-06-17 - 01:16:19
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback