Inga tandtroll och tv/film kväll :)



The Strokes - What ever happened?

Jag har inte lyssnat på så mycket musik idag, eller jo, självklart min spellista "ärtsoppa" på Spotify, men ja, detta är iallafall en låt som jag lyssnade flitigt på igår, den är från filmen Marie Antoinette, som är awesome!

Det gick superbra hos tandläkaren idag btw, jag hade inga hål, bara lite tandsten, men det har jag verenda gång typ. Jag har fortfarande sjukligt ont i halsen, plus att min näsa rinner värre än niagarafallen, riktigt lame, med tanke på att det är midsommar imorn.

Jag bad Christel hämta Tut så att jag kunde vila en stund, men jag tog en ipren och nu är jag rätt pigg, även om jag inte känner mig helt hunda, så jag har inte vilat än. Tänkte ringa och fråga när hon har tänkt lämna tillbaka honom för att se om jag hinner nanna en stund först...

Det börjar ett norskt unga mödrar idag på femman, så jag lär nog hamna framför teven ikväll, vi ska kolla på någon film också, Crank (?) tror jag den hette, jaja, jag har iallafall sett den innan och då var den bra, så jag hoppas den är lika bra ikväll, mihihi.

Det kanske blir att hyra Crazy/Beutiful imorn, jag ska se den i samband med svenskan, så, det kanske inte blir som jag hade tänkt mig, men det kan ju vara bra ändå!

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Puwss!




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback