Svar till Rosénlicious.

"Du är fan det omognaste jag vet, har fan inte tagit någonting från dig. Tog det från benganlicious på bdb. Så för helvete! VÄX UPP!!"

1. Tyck du att jag är omogen, för helt ärligt jag bryr mig inte.
2. Så bara för att du snodde det från någon annan så gör det saken mer okej eller?
3. Jag tror du ljuger om att du tog det från den du påstår för du kan liksom inte ha undgått att jag heter så på msn.
4. Varför så sur? Om du nu inte tagit något från mig behövde du ju inte bli upprörd heller, då hade du bara kunnat skriva det liksom.
5. Så för att sammanfatta  "LJUG LJUG LJUG!"
6. Oerhört korkat också att inte skriva ut varken blogg eller mail-adress eftersom jag redan har båda två, detta hade vi liksom kunnat hålla mellan bara oss, men nu måste jag visst dela med mig till resten av sverige också, ooops som inihelvete!
7. Föresten, väx upp själv, eller tror du att du är mer vuxen än mig bara för att jag blev upprörd för att du antagligen hade snott mitt namn från mig?
8. Föresten så låter "Rosénlicious" patetiskt. Det passar liksom inte ihop.
9. Hitta på något eget istället, det är mycket häftigare!
10. BITCH!

Jag har slutat bry mig om vad folk tänker och tycker om mig och min personlighet, detta är den jag är, tyck vad ni vill för jag kommer inte ändra på mig! Jag har fått ett sånt himla behov av att vara så unik som det går, och detta förstör fantamig allting. Så nu vet alla det och kan väll i framtiden försöka låta bli att kopiera saker från mig, tack!

Nu släpper vi detta.

Postat av: jenny, - 17 år och gravid ♡

haha så jävla klockrent :) det är otroligt jobbigt med folk som kopiera.

2009-06-20 - 20:02:19
URL: http://ayotechnology.blogg.se/
Postat av: jenny, - 17 år och gravid ♡

haha jo jag bor också i sjöbo. tyvärr är det också världens tråkigaste håla. fast det är du nog redan medveten om haha :D

2009-06-20 - 20:10:33
URL: http://ayotechnology.blogg.se/
Postat av: Tina :)

You go girl xD snyggt som fan

2009-06-20 - 20:54:34
Postat av: Frida

Man måste älska 10an <3

2009-06-21 - 22:33:08
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: Frida

Man måste älska 10an <3

2009-06-21 - 22:33:21
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback