Tandtortyr, nejtack?

Snart ska jag till tandläkaren. Vet inte riktigt hur dom menar att det ska gå till eftersom jag är fullkomligt igentäppt och måste snyta mig en gång var femte minut för att kunna andas. Och när man är hos tandläkaren måste man ju andas ur munnen? Aja, halsen är lika dålig som igår och jag känner mig väldigt hängig... Jag hade nog feber igårkväll också. Nog om det, men nu till tandläkaren, jag vill inte dit, jag hatar att gå dit, dom ska alltid smeta massa goja och äckligt på tänderna och hålla på dra med den äckliga kroken där på insidan... Usch, bara tanken på det ger mig yrsel och illamående. Jag kommer säkert behöva laga också, för det känns som att det har trillat av en bit från en av mina kindtänder, vilket inte är ovanligt eftersom jag har lagat dom sjutusenfemtioelva miljoner gånger, bööööh. Hoppas jag slipper och hoppas hon bara gör en undersökning idag, så man kan komma hem så fort som möjligt liksom.

Aja, nu måste vi skynda oss, det är en massa vi ska hinna innan vi ska dit, haha!

Ja och nu är min nya design i bruk, den är väldigt enkel och ganska stilren, jag är nöjd med den, för den passar min personlighet nu för tillfället.

Aja, puwsss :)

Postat av: Frida

Den är väldigt väldigt snygg. Älska Bullet omg <33

2009-06-19 - 00:02:03
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback