Kärlek till piggelin och halstabletter!

Nu är jag sjuk, igen. Nåväl, jag fick vara frisk ett tag iallafall. Min hals, ajajaj. Halstabletterna och piggelin är mina bästa vänner för tillfället, jag har typ tre olika sorters halstabletter, en som bedövar, den där strepsils (?) och sen vanliga med fruktsmak, men ingen av dom hjälper ändå. Efter att ha gått en hel dag utan mat så insåg jag att jag var vrålhungrig så jag tog min bedövande halstablett och tvingade i mig maten, så nu känns det som att jag har öppna köttsårsjävlar i halsen, AJ!

Aja, jag skrev egentligen ett inlägg imorse också, men allt försvann när jag publicerade det (?) så jag blev skitsur och sket i att skriva om det, liksom palla!

Det går inget vidare med min novell, det ända jag tänker på är sex för tillfället, och eftersom killen som jag föreställer mig ser ut precis som Jay, så hamnar det ju där ju, eftersom jag för tilfället har någon slags crush på honom xD Haha, nä, men jag planerar att komma igång med den nu över midsommar, ordentligt. Farmor Christel ska ha Tut så vi kan roa oss lite, eller ja, beroende på hur jag mår... Så ja, det lär dröja över helgen iallafall innan den är färdig.

Och denna låten med Bullet är mitt knark för tillfället, så lyssna, jag utlovar öronorgasmer alltså :)



Jag har btw bestämt mig för att pierca mig i läppen innan jag gör i tungan, så förhoppningsvis sker det innan Liseberg och Sjöbomarknad, jääää!

Och bara så alla vet så finns det ingenting som jag just för tillfället önskar mig mer än deluxe editionen av Scream aim fire, god, I want it! Och jag ska köpa den och gotta sönder mig i allt extramaterial, mohaha!

Aja, nu ska jag fixa ordning klart här hemma, eftersom ens kära pojkvän inte verkar fatta att man faktiskt är riktigt dålig, jag har ju lite svårt att visa det, öhm.

Puwsss!

Postat av: Frida

Piercing i läppen är jobbigt, har jag kommit att inse. Över, under, vilken sida, ring, stav?

2009-06-19 - 00:00:05
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback