Dom jag älskar.

Tut.

Det finns ingen bättre bebis än dig. Jag älskar vare minut med dig fastän du kan vara jobbig. Vi spenderar hela dagarna tillsammans men det finns stunder som jag gillar bättre än andra, till exempel när du vaknar på morgonen och ligger och viskar på ditt urgulliga babyspråk och petar på en och klappar på en och sen när man öppnar ögonen och får det solskensleendet som jag älskar ännu mer, då njuter jag verkligen av att vara din mamma. Du är den enda på hela jorden som jag älskar mer än mig själv. Jag hade gett mitt liv för dig! Mammas lilla kräkiga solstråle! <3

 

 

tut

 

 

Snutte.

Jag älskar dig hur mycket som helst, och med tanke på allt som vi redan utstått så tror jag att det kommer att hålla länge. Du är en av de bästa sakerna som hänt mig och jag är så glad att jag träffade dig. För mig finns verkligen ingen bättre än du, du är allt jag behöver. Visst bråkar vi ibland men alla de stunderna som vi inte gör det är dom bästa som finns!

Älskar dig nu och föralltid! <3

 

dsgdfh


Postat av: Nicci

2009-03-03 - 08:05:02
Postat av: Nicci

Du är så go Mamma Kelh, hoppas att det håller i sig för dig verkligen<3

2009-03-03 - 08:06:30
URL: http://[email protected]



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback