Längesen.

Det var längesen jag skrev, har inte haft tid av någon anledning, kanske tröttnat lite på det också. Här är det iallafall full fart, Tut kryper och har fått en tand. Eftersom han kryper så har han ju hittat massa roliga saker att utforska, bland annat sin pappas älsakde förstärkare som verkar vara favoriten, och säger man "ajabaja Tut, inte röra där" så skrattar han bara, busunge!

I övrigt har det väll inte hänt så mycket, som vanligt har jag och Snutte bråkat som inihelvete, tröttnat på varann och saknat varann, ja som sagt det vanliga.

Jag har börjat motionera också, går två promenader om dagen ungefär, försöker åtminstone hinna med det, och hela 2 kg har jag lyckats göra mig av med, jippi! Det var väll en liten uppdatering, Tut är på sjukt dåligt humör idag så jag ska väll gå och försöka leka med honom, haha.

Jag lovar att bli bättre på att skriva!  Puwss!

Postat av: Anonym

Okej.. hm :/ men man blir ju i allafall helt paff. Man vet ju inte riktigt vad man ska tro att det är ^^

2009-03-24 - 20:12:00
URL: http://idapettersson90.blogg.se/
Postat av: Cilla

välkommen tillbaks, har saknat att kolla in ditt liv med lucas. känns lite som om man spionerar :)

2009-03-24 - 20:51:01
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback