Piercing.

ioo

Det blev ingen piercing i tungan idag, hade förberett mig i flera veckor nu och vi strassade dit som fan, så kommer vi fram och han ber om att få kolla på min tunga liksom, för att se att det gick och sånt, men det gjorde det tydligen inte, jag hade en ven i mitten av tungan, så jag kunde inte ta denna gången. För er som inte fattar så hade min tunga svullnat maximalt om han tagit där och antagligen svullnat för luftvägarna. Men detta kunde tydligen växa bort så vi skall in där o kolla om någon månad igen. Tråkigt var det endå, och jag blev väldigt ledsen och besviken för att jag hade vågat mig hela vägen fram till britsen och så (jag är extremt nålrädd, liksom jag var rädd för förlossningen för att jag troddde att dom skulle sticka nålar i mig :O), det var liksom bara hålet kvar :( men men, jag antar att det är livet, och det verkar ju inte bli så mycket bättre, en tungpiercing var väll för mycket begärt av det :(

Postat av: josefine

Det kommer nog en dag då du kan göra det! (:

och det gör inte ont, det känns..

men gör inte ont (Y)

2009-03-03 - 22:23:31
URL: http://stoltforlovad.blogg.se/
Postat av: Nicci

En dag får du den nog ska du se

2009-03-04 - 06:40:50
URL: http://ainante.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback