"Anonym"

Hahaha. Jag vet vem du är och helt ärligt så är jag jävligt besviken, jag trodde inte det om dig alltså. Du säger att jag är barnslig, men jag står iallafall för den jag är och mina åsikter till skillnad från dig.

DU är den som betett dig barnsligt åt. Det är ingen som tvingat dig läsa min blogg heller, jag skriver vad jag vill här, och om jag vill skriva till EllaMarie att jag tror hon är fejk så gör jag det. Du behöver inte bry dig.

Men fyfan säger jag alltså, du ska ju ha klart för dig att du förmodligen är den falskaste människan jag har träffat och jag vill ALDRIG någonsin höra av dig igen!

Postat av: Frida

Det var då väldigt vad folk ska bli upprörda så fort du kritiserar dem. Jag råder dem att införskaffa lite värdighet och komma tillbaka senare.

2009-05-14 - 21:32:11
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback