Demokrati in my ass!

Jag är jävligt irriterad. Jag hatar IPRED och alla som försöker stoppa fildelning.

Är nu offoiciellt medlem i piratpartiet.

Det är detta som kommer orsaka 3:e världskriget, det kommer vara fildelare, den yngre generationen samt vissa äldre som fattat poängen mot alla äckelpottor som försöker stoppa fildelningen!

Kan inte regeringen koncentrera sig på något vettigt istället som typ hitta och sätta dit såna som gör skada i samhället istället för att förklara krig mot oss ganska laglydiga Svenssons? Nej, det är ju tydligen förjävla svårt! Det är förfan vi skattebetalare som betalar deras jävla lön och inte gör dom någon möda för besväret, nej, istället straffar dom oss dom jävlarna!

Nä, jag är sur. jag vill kunna ha mitt privatliv kvar, för det känns som att detta kommer att gå för långt. Snart kommer dom väl med förslaget att dom ska installera kameror i varje hem för att kunna se så vi inte sysslar med något olagligt, möhöhö!

Seriöst, svenska regeringen behöver fan skärpa sig!

Postat av: Frida

Tur man inte bor i frankrike åtminstone, wtf. Men ja, detta är sinnes. Jag skiter i om det EGENTLIGEN är rättvist mot artister osv, jag vill ha gratis musik och filmer. Punkt som fan på det.

2009-05-15 - 22:15:09
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: Frida

ja det borde man faktiskt. varför fixar ingen gratis nedladdning som är sponsrad? med reklam så att de får in pengar.

2009-05-15 - 22:26:44
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback