Idag är första dagen i mitt nya liv!

Från och med idag ska jag äta 1300 kalorier om dagen och då kommer jag förhoppningsvis gå ner runt 1 - 1/2 kg i veckan. Det känns AWSOME och alltså kommer jag kanske ha gått ner mina 25 överflödiga kilon till den 26 oktober, wiie!

Aja, nog om det. Alldeles nyss var jag och min älskade Tut ute på en långpromenad. Vi gick ungefär en timme kanske och det var banne mig i rask takt, när jag kom hem typ droppade det svett från mig, maha, så nu känner jag mig duktig som fan. Och ni som läser får gärna hjälpa till att peppa mig så jag är lika duktig varje dag!

När vi kom hem igen hade Tut somnat i vagnen så jag flyttade över honom till spjälsängen. När jag la ner honom så vaknade han till lite så jag satte igång hans speldosa, sen gick jag och satte mig vid datan. Men liksom hans speldosa slutade inte spela så jag smög fram till dörröppningen och tittade och där ligger han och drar i snöret. Så när den slutade spela drog han i snöret så det började spela igen och gosade med sin snuttefilt, så jävla gulligt.

Aja, nu ska jag gå och göra gröt till Tut och lunch till mig (:

Puwsss

Postat av: Caroline

Haha peppning är du värd, duktig du är :)

Tack för kommentaren du gav mig haha jag rodnade, men förstår inte varför du är avundsjuk, du bloggar ju också bra?



Otroligt söt unge du har :D

2009-05-04 - 17:50:15
URL: http://hultans.webblogg.se/
Postat av: Ida

duktig du äär! :)

2009-05-04 - 18:52:11
URL: http://idapettersson90.blogg.se/
Postat av: Frida

wow, jag vet inte om jag hade pallat. du är faktiskt jätteduktig som kan bestämma dig sådär.

2009-05-04 - 19:43:59
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback