Schhh.

Jag vill, jag vill, jag vill.

jag vill så mycket. Jag vill ha ett intressant liv. Jag vill vara förlovad. Jag vill ha en systemkamera. Jag vill bo i ett hus. Jag vill ha en glad positiv pojkvän, jag vill ha tid att sätta mig ner och skriva brev till min pappa. Jag vill vara smal igen. Jag vill inte alltid vara stressad. Jag bara vill så mycket...

Jag orkar inte vilja så mycket och inte lyckas med något. Jag orkar inte, jag orkar inte!

Egentligen handlar nog allt om att jag inte vill vara den jag är. Jag har aldrig accepterat "mig". Jag tycker inte om "mig". Jag tycker att "jag" är dålig på allt och tjock och fet, det har jag alltid tyckt. Snälla berätta för mig hur man lär sig leva med det man har och den man är?

Hjälp.

Postat av: Mindy

Jag vill också allt det där som du vill, men att hela tiden påminna sej om vad man inte har istället för att påminna sej om vad man egentligen har, det tär på krafterna. Utan krafter kommer man ingenstans.

Försök att vara glad för den du är, samtidigt som du sätter upp ett mål för den nya du. Sträva efter den nya du och var glad på vägen dit! =)

2009-05-04 - 09:47:32
URL: http://meldysmamma.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag kan inte hjälpa dig, jag kan bara säga att jag också vill massor men inte klarar eller orkar ett skit.

2009-05-04 - 19:46:23
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: Cilla

fösta rådet : börja acceptera dig själv, du kommer aldrig bli någon annan. tjock eller smal. glad eller sur. ingenting förändrar dig som person. börja med små mål och lev upp till dem. det är bara du själv som avgör vad resultaten blir, ingen annan kan ta ansvaret för ditt liv.

du är en fin tjej som måste lära sig att tycka om sig själv annars fungerar det aldrig.



du kommer aldrig acceptera andra om du inte accepterar dig själv. vice versa kramisar

2009-05-04 - 21:56:56
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback