Svar på din fråga "anonym".

För det första vill jag bara säga att jag vet att du är Emma. För det andra måste jag verkligen tillägg hur korkad du måste vara för att posta en anonym kommentar och sen tro att jag inte skulle komma på vem du är när du skrivit kommentarer med namn och från samma ip-adress innan.

När fick du bli stolt?
Det är ganska så stor skillnad på att vara stolt över sitt barn och vara stolt över att man är en ung ensamstående mamma, ellerhur? Jag skiter i om det inte var menat som att hon var stolt över att vara ung, ensamstående mamma, men skriver man det i den meningen som hon har gjort så är det ganska självklart att det uppfattas på det viset.

Ganska dum fråga att ställa också, jag fattar inte riktigt vart du vill komma med den? Tycker du inte att det är skillnad på att vara stolt över sitt barn och att vara stolt över vad man är?

Du kan lika gärna lägga ner för du har inget att komma med. Skriver man "jag är en stolt ung, ensamstående mamma till min dotter ---- " så uppfattas det exakt som det står. Därför väljer man sina ord noga i dessa sammanhang. Nu tycker jag att jag har upprepat mig tillräckligt många gånger för att du ska fatta, för hur jävla korkad som helst kan du fan inte vara, omogen vet vi alla att du är vid detta laget och jag hoppas att ditt inlägg om någon "överaskning" inte handlar om att du ska ha barn för det är du absolut inte kapabel till om du ligger så långt ned på mognadsnivån.

Jävla dagistrams. Skaffa ett liv nu är du snäll och sluta stör mig!

Postat av: Anonym

asså ni bloggmammor är ¨ändå så jävla störda, ta hand om ungarna istället för att sitta och bråka över nätet. och du är ju bara patetisk som bara gnäller och gnäller över den jävla bilbarnstolen. Ditt barn sitter säkert, och du klagar över färgen? idiotfan,

2009-05-02 - 17:46:26



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback