Äkta vänner finns faktiskt!

Efter att ha läst ett inlägg i en annan blogg om äkta vänner så började jag fundera... Vad är äkta vänner och har jag några? Och sanningen är att jag är så lyckligt lottad att jag har ett par stycken...
  • Nixie - Du är the one and only, du har funnits där för mig varenda millisekund i snart 2 och ett halvt år och det älskar jag dig verkligen för. Du är en sann vän och jag tror inte ens du hade lämnat min sida om jag hade bett dig!
  • Tildis - Vi träffas inte så ofta, vilket är väldigt synd, men är nånting jobbigt så kan man alltid vända sig till dig, du har fantamej svar på allt. Älskar dig min bögsak, du är bäst.
  • Tetteola - Jag ser dig mer som en syster än som en vän, tro det eller ej... And I will do anything for you!
  • Saris - Ah, vi har glidit isär ganska rejält, men jag tror att jag fortfarande kan räkna med dig, du var ju trots allt min bästbästaste vän av alla bästaste vänner som finns/fanns.
  • Snutte - Du är min andra halva, och sure, det finns gånger då jag bara vill slå dig med en golfklubba i huvet, men mestadelen av tiden så älskar jag dig mest i hela världen (förutom Tut, men det fattade du) och du känner mig bättre än någon annan, du är min partner och bästa vän, tack för att du finns Snutteplutt.
  • Cilla - Jag minns knappt hur vi fick kontakt, men du är en av de få vuxna människorna som jag kan känna tillit för. Du är lite som en extra mamma för mig och jag hoppas du vet hur mycket din blotta existens betyder för så många människor. Du är en alldeles underbar människa och du ska veta att jag är otroligt glad över att vi fick kontakt!
  • Mr X - FWB's forever, typ 4 år (?) av roligheter and shitz och fler ska det bli, jag älskar dig din dumbom and you know it!
Och såklart alla andra underbara människor som finns där för mig så fort jag failar med något, alla ni som peppar mig, alla ni som tröstar mig. Jag är lyckligt lottad och gladast i världen över att jag har er!

Och I gotta say, Michaela, du är den som jag minst förväntade mig en kommentar av och den kanske inte var något stort och speciellt, men det var iallafall något och jag är glad att jag fick den :)



Postat av: Trasdockan

<3 du är underbar kelh. Kommer aldrig lämna dig, inte ens om du ber om det nej. De säger att man hittar vänskap på gymnasiet, det är nog sant till viss del. Jag minns att du satt där vid bänken mellan två pojkar i ettan, första dagen och allt. Kom där och började tala med din underbara dialekt, jag vart nyfiken på dig redan då. Jag vet inte vad det var. Men jag är evigt tacksam för att det var så, även om vi är världsämst på att träffas är du en av mina närmsta vänner. Kan lita på dig och det känner jag inte för många. Du har ställt upp och stöttat, funnits där och det är mer än vad man kan begära från något. Du är en sann vän kelh och du betyder jätte mycket. <3

2009-11-16 - 01:11:41
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/
Postat av: Michaela

för jag saknar de vi hade... finns faktiskt minnen kvar av alla bus vi gjort tillsammans..

2009-11-16 - 15:32:52
URL: http://michaelabodin.blogg.se/
Postat av: Michaela

sv: aa verkligen.. kommer du aldrig till v-ås nått?

2009-11-16 - 17:17:58
URL: http://michaelabodin.blogg.se/
Postat av: cilla

jag kommer ihåg fösta gången niccie pratade om dig, och sen har jag varit såld. tack för de snälla orden om mig. jag kommer alltid att vara där för dig och lucas. nu väntar jag bara på att vi skall julhandla, du får välja helg så vi kan handla julklappar till lucas. ett måste annars blir tanten ledsen. kramisar

2009-11-16 - 20:22:44
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba
Postat av: mmautildah

jag älskar dig kela ! <333

2009-11-16 - 21:36:59
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Saara

keelis klart att du fortfarande kan rääkna me mig :D älskar dig kelah lilla <3 :)

2009-11-17 - 11:22:27



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback