Drömtydning.

Sån hemsk dröm jag drömde inatt, eller ja imorse..

Snutte var otrogen mot mig med en av mina största rivaler eller vad man ska kalla henne. Hennes kille var helt okej med det också, helt konstigt och hon hade sex med Micke med (?!) och både han och Snutte var helt saliga över att hon var den bästa dom någonsin haft sex med.. Jag var dock fullkomligt förkrossad, jag fick någon slags ångest attack och kunde inte sluta gråta, och Christel tröstade mig, eller försökte. Det var iallafall jättehemskt, för jag blev så fruktansvärt ledsen, jag kunde liksom inte förstå hur han kunde göra så mot mig, usch! Nej, vi får hoppas att det aldrig händer eller har hänt liksom, för ja, vill aldrig uppleva den där känslan irl.

Dock så var han ju otrogen i början av vårt förhållande, det tog mig evigheter att komma över det och han går hela tiden och säger att han ska vara det så det har säkert någon sammankoppling med det. Plus att jag och mr X kan bli lite väl kärvänliga ibland, men det är på msn, inte irl liksom.. Jag vet inte, kanske känner "ångest" över detta med mr X?

Hm, nä nu ska jag och Tut gå upp, vi måste plocka undan och jag känner mig fullkomligt döende, fattar inte hur jag ska orka.. Och just ja, i min dröm när jag skulle skrika på Snutte så tappade jag rösten, jag liksom skrek på han, men det hördes typ ingenting..

Aja, puss.




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback