Suck på mig.

Jag kom aldrig iväg till psykologen, lämnade återbud i sista minuten. Varför? Jo, för att jag trillade på våran dumma dumma intenetkabel inne i sovrummet och slog halvt ihjäl mig samtidigt som jag skrämde livet ur Tut. Ah, så nu har jag en stor fet bula i huvudet, blåmärken över hela revbenen, ont i foten och handleden + benhinneinflammation, livet kan inte bli bättre!

Jag har också skuldkänslor som fan för att jag åt två mjuka mackor till min middag (soppa) dumma dumma mig som är så korkad och stoppar i mig sånt. Jag vill gå och kräkas även fast jag vet att det inte hjälper för dom har redan tagits upp av mitt system. Jävla skit, skiiiiiiit! Så jag får svälta mig imorgon eller nåt, som straff. Jävla mackor!

Jaja. Nu sitter jag här med ett glas vatten och kollar på Lipstick Jungle (älskar) jag ska snart hoppa i duschen... För till råga på allt mög så har jag mens så jag känner mig ofräschare än ofräschast!

Detta blev ett väldigt negativt inlägg... Men skitsamma.

Postat av: cilla

du får äta lite hallon eller blåbär med grädde. det sätter sig inte och det är faktiskt gott och nyttigt. du är en go tjej vet du det. kramisar

2009-11-02 - 22:17:40
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba
Postat av: cilla

du är nog lite hösttrött det är nästan alla just nu. mörkt och kallt, det blir bättre. kramisar på min tös.

2009-11-03 - 20:35:48
URL: http://wiccankraft.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback