Today is taco-day!

Jag älskar fredagar. Det är den bästa dagen på hela veckan! Fredagsmys med idol, ett helt nytt avsnitt av the vampire diaries och självklart den godaste maten i hela universum, tacos! Mmyeah!

Jag och Tut har inte gjort alltför mycket idag, vi har haft sovmorgon (till elva) för vi var vakna halva natten på grund av Tut's jobbiga mardrömmar som väckte oss stup i kvarten. Sen åt vi frukost/lunch vid tolv och jag tog min första tablett mot uv-infektionen. Sen fick jag blodtrycksfall, blev illamående och var tvungen att ligga ner i en hel evighet för att inte svimma (det svartnade framför ögonen på mig), blö. Och det är typ vad vi har gjort... Vi skulle egentligen ha storhandlat, men Snutte hade glömt flytta över pengar så det blev inget med det, suck. Men mm, nu ska vi sova middag och sen blire mellis, städning och en promenad, för det är SOL ute!

Och jag ber om ursäkt för alla inläggen med tävlingar, jag ville prova min lycka lite!

Njääe, om man skulle ta och sova lite nu, hörs sen ikväll!

Puss!





namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback