Oktober tävling på Niccie's blogg!

Hej.

Idag har jag haft en hyffsat bra dag, den har gått i lagom takt och jag har fått gjort massor. Imorgon fyller Tut ett år, mammas lilla prins är en stor kille nu. Men iallafall så levererade underbaraste Cilla hans tårta nu ikväll, och gud.. Det är nog den finaste tårtan jag sett! Bilder på den får komma imorn, eller på fredag när jag tömt och fixat med min kamera. Jaja, vill passa på att tipsa om en tävling på Niccies blogg, man kan vinna ett jättefint armband. Klicka på bilden på armbandet nedan för att komma dit.



Nu ska jag gå och slänga mig i sängen och kolla på True Blood, imorgon blir en lång dag :)

Puss.

Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

GODMORGON! :D

2009-10-09 - 07:40:41
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Josefin

ahh oh är den filmen inte jätte bra? jag vill så gärna se den. :)

2009-10-11 - 12:29:58
URL: http://jossislife.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback