Störda människa!?

Ja... Det finns väll knappt ord för denna väldigt annorlunda människan Camilla som är med i idol. Jag har aldrig någonsin känt mig så kräkfärdig över en person som jag gjorde alldeles nyss, fyfan vad dålig hon är! Idoljuryn är ju rent skadade dom med som ger henne ett wildcard när det fanns andra som förtjänade den chansen mer än henne. Jag är så fruktansvärt irriterad, snacka om att sabba två alldeles underbara låtar två gånger i rad. Nej, hoppas förbövelen att denna människan får åka hem ikväll. Röstar svenska folket denna bedrövliga människa vidare så kommer jag att emigrera från sverige! Punktsomfanpådet!

Har kan ni ju kolla in hennes epicfail-uppträdanden;

 

My heart will go on, som vanligtvis är en lugn och vacker låt förvandlar hon till ett skräckinjagande inferno!

 

 

Sen tror hon att hon går vidare och skämmer ut sig för alla som tittar på idol, pinsamt!

 

Tyvärr så gick det inte att lägga upp kvällens uppträdande, men jag uppdaterar detta inlägget när det kommit upp på tv4's hemsida... Hon sjöng iallafall "hallelujah"och ja, hon slaktade den, precis som hon gjorde med "my heart will go on". Fyfan, mina kräkreflexer går på högvarv, mer utveckligsstörd människa får man fantamej leta efter!

 

Nä, nu ska jag titta på film. Kvällen i all ära kommer att ägnas åt Sydney White en romantisk komedi med Amanda Bynes från She's the man, hoppas den är bra!

Puss!


Postat av: Niccie

HOn ger en gåshud av obehag och kan inte sjunga i heller. Visst lite synd om henne var det igår men ändå.... Nej! hon är inte värd en plats, tyckte det inte då hon klev in med skidbyxor och tycker det INTE ALLS nu.



SHe's the man är asbra, fin fin pojke är där med också 8DDD

2009-10-02 - 22:32:15
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback