Önskelista, lite tidigt?

Jag är alltid så sen med att skriva önskelista till julen. Oftast brukar det sluta med att jag får något random som jag inte önskat mig för jag inte vet vad jag vill ha. Men detta året är annorlunda, jag vet precis vad jag vill ha, iallafall just nu!



1. The new adventures of old Christine (serien box 1 & 2).
2. Träningsdvd med pilatesbollsövningar.
3. Simkort (alltså till simhallen).
4. Böcker:
  • Som om ingenting - Katarina von Bredow
  • Räcker det om jag älskar dig? - Katarina von Bredow
  • Bara inte du - Katarina von Bredow
  • Twilight böckerna (alla fyra) - Stephanie Meyer
  • 14 år till salu - Caroline Engvall
  • Persuasion - Jane Austen
5. Vinglas.
6. Sänglampor.
7. Nya kuddar till soffan.
8. Dörrar till bokhyllan (nedre).
9. Tavlor.
10. Tallrikar som man kan äta soppa ur, typ små skålar.



Äsch, presenter är egentligen inte viktiga, bara att få se min älskade son le när han öppnar sina paket kommer göra hela julen till en dröm. Ah, och förhoppningsvis får jag en julgran här hemma med, för förra året hade vi ingen. Dessutom har jag bestämt mig för att sluta hata julen och göra det bästa av den, typ skicka julkort till pappa och ringa och prata med min ensamma mamma... Eller kanske till och med bjuda hit henne? Nej, i år ska julen bli bra, det ska bli som julen när man är liten :)

Godnatt!





namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback