Trött? Javisst!

Ja... Första dagen i skolan idag då, efter att ha varit sjukskriven i två veckor. Det var helt okej faktiskt, dom har äntligen kommit igång med undervisningen, så nu kan man gå dit utan att få ångest. Dock så har jag nog aldrig varit tröttare än jag var när jag somnade i eftermiddags, det var egentligen tänkt att jag skulle sova direkt när jag kom hem, men så blev det inte... Aja nu har jag vaknat till liv igen 3 timmar senare. Är fett med pepp på idol med älsklings Tetteola, yaay! Tror dock att jag ska duscha först, för jag luktar hårpray och mitt hår ser ut som ett råttbo. Ah, men det var typ allt haha.

Nä just det... Alltså, jag rakade benen imorse, tänkte inte så mycket på det liksom, men sen när jag kommer hem ser jag att mina ben är alldeles prickiga, alltså verkligen prickiga och ja, någon som vet vad det är och varför? Ser ut som prickarna jag får när jag äter ägg som jag är superallergisk mot, men det har jag inte gjort nu, så hm...

Du, du, du... Nu kan jag inte se någon annan än dig.




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback