A walk down memory lane..

Godmorgon :)

Jag och Skutt vaknade nyss till fågelsång och solsken, helt underbart! Nu ska man upp och äta frukost, filmjölk.. Och ja, första dagen gick superbra igår, ehm tills jag kände att jag behövde ett avslut på mitt onyttiga liv och åt pizza. Men som vanligt är jag back on track idag, mer peppad än någonsin.

Well, jag hade inte tänkt skriva överdrivet mycket, det får bli senare.. Dock tänkte jag tipsa om en låt som ni förmodligen kommer älska lika mycket som jag.

Hope - Who am I to say

 

Fick föresten för mig att titta igenom gamla bilder igår, bilderna från min sony ericsson. Snacka om att man vandrade nedför memory lane.. Det var som att snabbspola sig genom hela min graviditet, från början till slut. Alla härliga rockband-kvällar i vår lilla etta, alla de gånger jag tvingade Andreas att mata ankorna med mig för att jag var livrädd för dom.. Alla minnen och ögonblick fångade på bilder, helt underbart. Jag ska även erkänna att jag fällde en hel del tårar, för det kändes som att det var då mitt liv var bra sist, sen gick något fel och jag blev "olycklig".

 

Skitsamma, nu ska vi gå upp!


Kramkram.

 


Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Tack så jättemycket för dina kommentarer! Sånt uppskattas.

2010-04-15 - 08:06:28
URL: http://tescho.se/blogg
Postat av: Marija

Hej hej.

För ganska längesen skrev du om ett typ gammalt sjukhus eller mentalsjukhus som det fanns filmer om på Youtube.. Vad hette det ? :)

2010-04-15 - 15:40:30
Postat av: Loo

du som sjunger??

2010-04-29 - 00:48:07



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback