En lång natt..

Usch ja, inatt har man inte fått sova speciellt mycket. Sonen bestämde sig för att bli magsjuk och spydde ner hela sängen vid tio igår kväll. Sen så låg och han och gnällde och jämrade sig tills klockan fyra imorse då han äntligen somnade! Det är så himla drygt när Lucas blir sjuk, han har liksom inte ett enda gram extra att göra sig av med då han är så smal..

Han verkar må bättre idag iallafall, så vi ska ta oss en sväng ner till ankorna trots allt. Hade blivit tokig om jag blivit tvungen att sitta inomhus hela dagen när det är strålande solsken ute.

Jag måste föresten tipsa om en film jag såg igår, den var verkligen supermysig! Kanske inte sådär jättebra, men det var en film som jag definitivt kommer att se fler gånger. Haha, men iallafall, den hette "The Accidental Husband". Jag gillar både Uma Thurman som spelar huvudrollen och Jeffrey Dean Morgan som spelar the accidental husband :) Filmen handlar om att inse vad kärlek är och ta det osäkra före det säkra.


Ne, nu ska jag och skutt lägga oss i soffan och titta på tv lite, innan vi ger oss på att äta mat igen :) Förhoppningsvis lyckas jag få med mig kameran ut när vi ska mata ankorna också, så det kan komma lite nya spännande bilder.

Kramkram!

Postat av: Nixie

Men lilla Plucas ): ni borde verkligen testa probiomax kelh ):



Och den filmen... MÅSTE jag se... jeffrey <333

2010-04-01 - 18:21:10
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilken söt blogg du har :)

2010-04-01 - 19:07:43
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Den har jag sett! den är bra:)

2010-04-05 - 11:27:52
URL: http://pernillalundstrom.devote.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback