Och så var det dags för yttligare en metod..

Jag är så trött på allt vad dieter heter och är. Så fort jag hör talas om att äta nyttigt och motion så vill jag gå och bädda ner mig i sängen. Det är ju definitivt ingen lösning på mitt viktproblem, det vet jag ju om, men det är så jag reagerar.

Så idag när jag satt och läste lite på Kissies blogg (jag vet, wtf?) så upptäckte jag fenomenet "bantningspiller". Liksom yaay, bara sisådär 1000 år efter alla andra. Så jag har nu efter inget övervägande alls bestämt mig för att prova Allevo Fiber+ tillsammans med mindre portioner och vardaglig motion. Mitt mål är att gå ner två kilo i månaden, alltså 0,5kg i veckan, vilket inte borde vara helt omöjligt (?) och målgången är som vanligt på nyår.

Jag tänker inte ens be någon hålla tummarna då det förmodligen inte är lönt, men ja, det är iallafall värt ett försök enligt mig.



Jaja, nog om det.. Jag är sjuk, typ väldigt hängig, huvudvärk och halsont så var tvungen att ställa in tiden med min sjukgymnast (vilket sög, jag hade sett fram emot det hela helgen). Så nu ligger jag i sängen och deppar.. Orkar inte ens titta på film.

Det blev inget Malmö i helgen heller för det var mulet, grått och tråkigt väder, typiskt när man är så fotosugen.

Ne, om jag skulle ta och joina min underbara son och sova lite, orkar knappt hålla mina stackars ögon öppna.

Kramkram!

Postat av: Elin

ett tips när det gäller att gå ner i vikt.



Jag äter ALA ifrån gymgrossisten, den minskar sötsuget och höjer fettförbräntingen. Jag är ute och går varje dag minst 50 minuter, äter mig mätt ist för proppmätt och unnar mig en gång i veckan lite godis el.grönsaker och försöker äta mera kalori snål mat. Sen jag börja med de för 1,5 vecka har jagg gått ner till 68,7 ifrån 71,8 :) de är 3,1 kilo :D tycker de är en riktigt bra metod, på de sättet kan man äta allt som alla andra äter ist för massa drinkar och sånt :)

2010-04-20 - 14:03:38
URL: http://lundevallll.blogg.se/
Postat av: fannie

gud vilken söt blogg design!! :')

2010-04-20 - 16:02:29
URL: http://byfannie.blogg.se/
Postat av: Lina Ekesrydh

Jag tror faktiskt att vi känner likadant inför våra vikter må jag säga. Jag ska väga 57, men väger 73.. sinnesjukt jobbigt kan jag säga. Men jag har faktiskt börjat ta mig i kragen lite, jag äter nu mera nuttrilett, byter ut lunchen och äter en lätt kvällsmat, till frukost blir de gröt. Jag går ut och går två gånger om dagen! och att ut och gå, de hjälper dig SKIT mycket på lång tid kan jag lova dig! Jag äter även äppelcidervinäger, du kan googla de om du vill =) jag dricker jättemycket citronvatten, för de tar bort överflödigt vatten i kroppen plus att du får bort sötsuget. jag vet inte vad du tycker om mörk mörk choklad, men det är också en sötsugsläckare och det är bara nyttigt, du vet de finns 75% choklad och de, den är nyttig att äta så att säga. Sedan kan man äta nyttigt genom att äta VITT kött, kyckling kalkon, jag gör mycket pasta, dinkelpasta och gratänger med lo fat grejjer, och de gör skillnad faktiskt, mitt mål är 5 kg i månaden, men de går inte så bra. för jag känner att inget hjälper, men man måste ta sig i kragen och bestämma sig att jag SKA fixa detta! Jag har ju ingen som riktigt peppar mig till viktnedgång och de kan bli svårt på egen hand, men jag har bestämt att innan juli börjar, ska jag väga iaf under 65 kg! KRAM/ Lina

2010-04-21 - 07:23:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Colebear

Hehe den är klockren och jag hade faktiskt också missat det fram tills nu x')



Och still i believes in you

2010-04-21 - 15:47:21
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/
Postat av: Marija

Jag tycker att 0.5 kg per vecka är ett alldeles lagom mål :] För att kroppen, huden och hjärnan ska hinna med, ska man egentligen inte gå ner mer än 1-1,5 kg i veckan.

2010-04-22 - 14:32:28
Postat av: Mother, Married & Twenty

Lycka till med bantningspillerna! De är säkert bra, såvida man lever sunt i övrigt och inte överdoserar dom som jag gjorde:/

2010-04-22 - 22:56:23
URL: http://mummyfied.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback