Accidentally in Love - Jane and Tom

 

Just nu sitter jag och pillar på en egen fanvideo till Becoming Jane, jag känner att jag behövde göra något annat än bloggdesigner en stund så dom får vänta tills ikväll.. Fanvideon ovan är iallafall min favorit av de som redan finns, har länge velat göra en egen, men har aldrig riktigt kommit igång.. Menmen, nu sitter jag iallafall här med en film som är 2 timmar lång och jag ska trycka ihop handlingen så den blir typ 3 minuter lång, haha det är inte det lättaste, så jag gör det i omgångar. Tar först alla scener jag tycker är viktiga och skalar bort de andra, sen så mosar jag ihop dom bra scenerna lite snyggt, typ..

 

Nej, usch, för tillfället känns det som att jag aldrig kommer att bli klar, haha, men någon gång lär ni säkert få se den!


Postat av: Emma

Inte för att tjata, men när får man veta vem som vann bloggdesign tävlingen? :P

2010-08-22 - 17:06:29
URL: http://emmaelisabets.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback