And the countdown begins..

The Vampire Diaries: 9 dagar kvar (torsdagen den 9 september)
90210: 13 dagar kvar (måndagen den 13 september)
Gossip Girl: 13 dagar kvar (måndagen den 13 september)
One Tree Hill: 14 dagar kvar (tisdagen  den 14 september)
Life Unexpected: 14 dagar kvar (tisdagen den 14 september)
How I Met Your Mother: 20 dagar kvar (måndagen den 20 september)
Supernatural: 24 dagar kvar (fredagagen den 24 september)
Desperate Housewives: 26 dagar kvar (söndagen den 26 september)

Åh vad jag längtar efter allihopa! Vet dock inte om jag ska vänta in någon av dom så jag kan se flera avsnitt på raken? Det återstår att se, tror inte jag kommer att klara det i vilket fall som helst, allihopa slutade ju rätt spännande :)

Hösten är verkligen den bästa årstiden på alla sätt vis och detta är en starkt bidragande anledning till varför jag tycker det!

Postat av: Sofie (Ung blivande mamma)

Tack! Fick slita som en oxe för att ens få tag i bordet. Det var slut överallt =(.



Du har en riktigt fin blogg! Och det var tur att jag klickade in här... Jag som längtat så efter vampire diaries men inte alls haft koll på när det ska börja sändas igen! Ha en fin dag =)

2010-08-31 - 10:21:24
URL: http://sufsie.webblogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

längtar som ett as till den 9 september!

2010-08-31 - 10:28:33
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Emma

Vart fixade du ditt domän? :)

2010-09-01 - 13:35:29
URL: http://emmaelisabets.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback