Den 31 augusti - Vart tog tiden vägen?

Jisses, kan inte fatta att tiden gått så fort, det känns som att det nyss var nyår ju.

Jag skulle visst ha varit hos tandläkaren imorse, det hade jag helt glömt, så nu lär jag väl få hem en helt omänsklig räkning att betala för att jag missade tiden, dom är ju så jävla petiga med sånt där.

Just nu ligger jag och tittar på Supernatural (vad ovanligt, haha) och pillar lite i photoshop. Jag tycker det är så himla roligt att göra tutorials, så please, är det något ni undrar över eller vill lära er så säg till, jag knåpar mer än gärna ihop en guide :) Jag är iallafall helt klar med Supernatural nu, vilket suger lite, men det är minst lika awesome att titta på de avsnitten man tyckte var bra!

Jag och Lucas har inte gjort speciellt mycket idag, han är så himla hängig stackarn, så han sitter och leker en stund och sedan däckar han på soffan. Så har han gjort i omgångar idag, inte lätt att vara liten, lekig och hängig inte. Han har iallafall ingen feber, vilket är rätt skönt, men man märker som sagt att han är rätt tagen av förkylningen ändå.. Så han får följa med på fotograferingen imorn bitti, sen får han komma hem när han är klar, kanske följer med själv också, har inte bestämt mig än..

Supernatural handlade för något avsnitt sen om himlen, och hur det är i himlen. Jag gillade idén, det där med att alla har sin egen himmel och att man kommer till sitt favoritställe i hela världen när man dör typ. Jag önskar verkligen att jag hade en tro ibland, men det är så svårt att bara börja tro när man är helt inställd på att tänka logiskt.


Underbara lilla människa, jag trodde inte det var möjligt att älska någon så mycket..


Wellwell, nu ska jag tända ett doftljus, gå och skala en morot att tugga på och dra igång ännu ett avsnitt.

Natti!

Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Vårdnadsbidrag? Aldrig hört talas om faktiskt :/ Hur kan man kolla sånt då, lr var nånstans. På nätet?



Jo det är väl möjligt att det finns privata, men hur ska man hitta dom?



Mycket mycket tacksam för svar :)

2010-09-01 - 10:15:59
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback