Lilla underbara Lucas!


Antingen så är min son blind och behöver glasögon, eller så är han bara snäll ELLER så tycker han helt uppriktigt att jag ser ut som Jennifer Love Hewitt gör på omslagsbilden, haha!

Första gången han sa "där är mamma" och pekade på bilden var häromdagen när vi badade. Idag hade han letat upp tidningen och kom och visade mig den och sa "där är mamma", jag sa, "nej men Skuttis då, det är väl inte mamma heller" han svarade "jo, där är mamma" :)

Aw, man blir så glad inombords och känner sån kärlek, underbara lilla människa, vad hade jag gjort utan dig?

Och haha, ja, jag är fullt medveten om att jag inte ser ut som Jennifer Love Hewitt.

Postat av: Fiffi

Nej det är verkligen inte lätt alla ggr, och det pratas det ju inte så mkt om innan!

Du, hur gör jag om jag vill ha vattenstämpel på mina bilder?

Kram!

2010-08-31 - 14:18:42
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, men sötnosen då! :) Dom är underbara, ser sååå fram emot när vår lilla Leija börjar prata :)

2010-09-03 - 21:52:07
URL: http://inwe.se



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback