Man kan nog kalla mig för serieaddict..

Jag har precis insett att jag följer helt extremt många serier:
Jag lär ju vara helt fullbokad under hösten när de återvänder igen, haha! Pretty Little Liars sänds ju dock nu, men det lär ju sändas i höst med när de andra har säsongspremiär :) True Blood sänds ju också nu, men jag väntar tills säsongen är slut innan jag börjar titta på det, så jag kan sträckkolla, so much better!

I sommar har jag dessutom slukat två ensäsongsserier:
Och ska, när jag är klar med Supernatural börja titta på Gilmore Girls :)

Phu, och för att inte glömma alla serier jag följde som blev nerlagda:
Och sen brukar jag titta på ströavsnitt av The O.C, Las Vegas och Buffy, haha gosh, jag borde verkligen söka hjälp för jag ser säkert 2-3 nya filmer i veckan också..

Sådärja, har intresseklubben antecknat nu? ;)

Nu ska jag gå och lägga mig igen, förhoppningsvis så kommer Lucas och gosar ner sig också så vi får gosat lite!

Kram!




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback