Ny design?

Ja, jag vill göra en ny design till mig själv. Har kommit fram till att färgerna ska vara ljusbeiga, men det är typ det enda. Dock så måste jag färdigställa alla mina beställningar först och det ska jag, så fort jag orkar igen.

Fick ju åka in till akuten igår kväll med akut magont. Det visade sig vara en enorm vätskefylld cysta som spruckit så all vätska låg ovanpå min livmoder och pressade ner den, smärta!

Dock så fick jag åka hem snabbt igen (tack och lov för det!) med lite smärtstillande och beordrad vila (kan inte göra någonting endån för jag har så ont, haha. Så ja, jag och Lucas har haft Supernatural maraton idag. Han är verkligen världens underbaraste två-åring och sitter här bredvid mig i sängen och leker, fastän han vanligtvis brukar busa som en galning. Det är som att han förstår att man har ont. Jag tänkte dock sätta igång någon barnfilm till honom nu som vi kan titta på, så han också får ut något av denna "slappedagen".

Wellwell, jag ska iallafall pilla lite i photoshop först och se ifall jag kan knåpa ihop en ny header till mig själv :)

Kram!

Postat av: emelie

Jag vill verkligen inte vara tjatig, för jag förstår att du har mycket med barn och smärta och så.. Men nu när det är så lite kvar på att få hela designen klar, kan vi inte bara fixa det då? Du skickar över bilden utan namn och hjälper mig med att få bort profilen, men inte allt det vita som är runt den meny-grejen.. (jag hoppas du fattar, haha). För det försvann när jag tog bort allt du skrev i mailet.

2010-08-06 - 05:44:54
URL: http://makeitalone.blogg.se/
Postat av: steff

2010-08-06 - 16:35:21
URL: http://steffilatina.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback