Tips: Vattenstämpla dina bilder!

Innan jag börjar vill jag bara säga att detta är mitt sätt. Jag vet inte om det är rätt eller fel, men det fungerar suveränt för mig. Jag använder mig dock av photoshop, vilket man kan ladda ner eller köpa. Det finns likvärdiga program över hela internet, tänkte visa hur man går till väga i två av dom.

picnik.com

Detta är en online editor vilket innebär att du inte behöver installera något program utan kan redigera dina bilder direkt på internet, supersmidigt.

Nedan är en video där jag visar hur man gör, tog bort ljudet då det lät som att jag pratade under vatten, haha!





pixlr.com/editor

Pixlr fungerar ungefär som photoshop, det finns många likheter, utformningen och funktionerna är i princip likadana.

Även detta är en online editor och helt gratis.

 


Postat av: Emma

Taack för detta inlägg! Har länge velat haft en text vid hörnet på mina bilder, med en genomskilning text.

2010-08-31 - 20:17:02
URL: http://emmaelisabets.blogg.se/
Postat av: Mammabea.se

SV: Jo jag ignorerar så mycket jag kan. Men just den gången var vi ute vid en stor trafikerad gata och jag ville få hem honom så fort som möjligt innan han blev ännu värre!. Oftast är han ju faktiskt ganska snäll:)

2010-08-31 - 20:49:39
URL: http://mammabea.se
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

jag tycker oxå att det borde finnas fler möjligheter!!!



Hur skulle jag kunna gå hemma... Finns ju inga pengar till det, annars hade jag ju självklart stannat hemma med honom. Mer än mycket gärna!



Jag trivs ju lika lite med tanken på att han ska gå på dagis som han själv gör. Ser honom inte som ett dagisbarn o har aldrig gjort det... Känns lite som att han inte passar in... Känns taskigt o säga det men...

2010-08-31 - 21:17:03
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback