Det var sött i början...

Typ senaste egobilden, älskar min ögonfärg på den :)

 


Men nu är det faktiskt inte speciellt sött längre, eller roligt för den delen. Jag är lite smått trött på att ha en "busig" liten kille. Innan idag när jag lagade mat så la jag upp lite till honom innan jag kryddade och sånt, sen vänder jag mig om och fortsätter med att krydda och dona. När jag sedan en halv minut senare vänder mig om igen så ligger ALL den maten jag lagt upp till honom på golvet, utkladdat.. Samtidigt som han sitter och smetar det i sitt ansikte och hår, suck! Såna tillfällen gör mig så otroligt trött, för det är inte roligt, allt det där extra arbetet hade jag faktiskt kunnat vara utan? Men jag antar att det bara är att vänja sig vid det, försöka säga ifrån i den mån det går (för där har vi ett annat problem, han lyssnar inte för fem öre, han skrattar bara när jag ryter ifrån...)!

Wellwell, tur var väl iallafall att golvet var nystädat så jag kunde samla ihop maten så han kunde äta den ändå (hemskt jag vet, jag gav mitt barn som legat på golvet :( ).

Just nu sitter han och headbangar till The Fray, för att dom spelar ju så jävla hård musik, haha! Jag sitter och tittar igenom bilder och njuter av min första bloggdesignfria kväll på ett bra tag, aah! Har dock två beställningar som ligger och väntar på mig, men dom kan gott vänta tills imorn..

Idag är en "happy day" föresten för BFMV's nya låt har släppts (ni kan lyssna på den nedan), waaay, de har även bekräftat att det nya albumet släpps i slutet på april och att det ska heta Fever. Plusplusplus att dom har gjort om layouten på sin hemsida, mahaha! Så jag är megasuperduperhappy nu, ännu mer glad blir jag om ett mirakel inträffar och jag får gå på metaltown trots allt :)

Bullet For My Valentine - Begging For Mercy

 

Nu ska jag lägga mig och titta på "Flirting with forty", äta vindruvor, dricka Coca Cola Zero crapäckelmög och.. Ehhm fundera på en nya bloggdesign till mig själv + hålla tummarna för att jag vinner Petras bloggtävling :)


Kramkram!

 


Postat av: Johnsflicka

Du ett tips, sätt aldrig skålen nära honom så han kan nå den och vänd aldrig ryggen till om du vet att han gör så;) Lilly gjorde något liknande en gång, men som alla säger: man lär sig av misstag;)

2010-02-18 - 10:14:44
Postat av: Frida

Fan vad jag missar allt D:



moder lät inte överförtjust när jag nämnde metaltown, men jag kände att det var bäst att börja i god tid, utdraget tjatande brukar funka på henne :) sen har jag förstås ett pengaproblem, men det ska nog lösa sig.



slutet på april är skitlänge, jag som hoppades att det skulle komma snart :< men det ska bli sjukt spännande att höra, hoppashoppas att det är bra!



bloggdesign förresten: vi ska försöka komma överens om vad vi vill ha, nu innan vi tappar suget. men jag har förstått det som att du har andra designer att fixa med, så du har väl kanske inte bråttom att få in fler beställningar just nu :p

2010-02-22 - 12:48:15
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback